WordPress Resim Hizalama Problemi


WordPress dünyanın en çok kullanılan, en popüler blog sistemlerinden birisi. Hatta bence alanında lider ve alternatifi yok.

WordPress, 2.5+ sürümüyle birlikte köklü değişiklikleri de beraberinde getirdi, bunlardan birisi de ADD MEDIA modülüyle birlikte gelen gelişmiş imaj/video ekleme seçenekleri.  Fakat bazı temalarda bu modülün kullanımı esnasında ufak tefek problemler yaşanabiliyor. Örneğin kimileri resim upload etme aşamasında, crunching yazısıyla birlikte HTTP error hatası alıyor, bu hatanın sebebini ” WordPress 2.5.1 ve 2.5.0 ADD Media Hatası ” başlıklı yazımda tüm detaylarıyla açıklayıp, hata sebeplerini ve hatayı nasıl aşabileceğinizi anlatmıştım.

Gelelim başlıkta belirttiğim resim hizalama problemine. Resim hizalama probleminden kastettiğim şey imajlarınızı sayfa içerisinde istediğiniz şekilde konumlandıramamanız. Örneğin sağa hizala veya sola hizala gibi. Bu problem CSS dosyanıza ufak birkaç satır kod eklemekle çözülebiliyor. Kodlar aşağıdaki gibi:

Bu kodları temanızın CSS dosyasına eklemeniz gerekiyor.Eklediğinizde bu problem çözülecek. En azından ben bu şekilde çözdüm. Bir önceki temam Blackmaster ‘da böyle bir sorun yaşamamıştım, biraz araştırdım ve böyle bir çözüm buldum. Bu çözüm bana ait değil, fakat kodları nereden aldığımı da hatırlamıyorum. Umarım bu kodları paylaşan kişi için bir sorun teşkil etmez.

Umarım işinize yarar arkadaşlar.

, , , , ,

  • süpersin Mehmet abicim bunu arıyordum sağol.

  • Merhaba benımde bir sitem var temas Business District tema fırefoxta ortalı ie de sola dayalı cıkıyor nasıl duzeltirim acaba?

  • Merhaba,

    Muhtemelen temanız firefox’a uyumlu değildir. Tema yapımcısının hazırlamış olduğu release bilgilerini inceleyin, readme dosyalarına göz atın, tanıtım sayfasına bakın. Bu konu hakkında bilgi verilmiş olsa gerek. Muhtemelen de düzeltilecek bir şey değildir, düzeltilecek bir şey olsa zaten tema yapımcısı düzeltirdi diye düşünüyorum ve temanızı değiştirmenizi tavsiye ediyorum.

  • http://themes-wp.com/test-site/?pt=Business+District adresinden kontrol ettim, herhangi bir kayma yok. (Firefox kullanıyorum)
    Firefox sürümünüzü upgrade edin, temanın da son güncel sürümünü kullandığınızdan emin olun.

    iyi çalışmalar

  • ben de aynı sorunu yaşıyorum
    options denen bir tema
    style dosyası boş ne yapıcam bilmiyorum…

  • arkadaş ariyorum erkeğim arkadaş ariyorum

  • murat

    bu sorunla ugraşiyordum tskrler üstat

Powered by WordPress. Designed by WooThemes

%d blogcu bunu beğendi: